emmas la lista


Hur har året nollnio varit för dig? - Bra faktist, men allt kan väll bli bättre?
Bättre än förra året? - Tror inte det

Har du träffat några nya vänner? - ja.


Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Jag träffade en kille jag blev kär i.



Har du flyttat under år nollnio? - Naj
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Älska är väll att ta i för en låt?


KÄRLEK.


Hur har din kärlek varit nollnio? -SUPPPEEEEEEEER!
Har du varit kär? - ja

Har du sagt jag älskar dig till någon? -  Ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja


Har du haft ett hemligt förhållande -
SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej

Har någon i din släkt avlidit? - Nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - hockeyplanen, hhahaa!

Har du varit i slagsmål? - med sara seriöst fan! men älskar den bruden !





PERSONLIGT.

Har du gjort något du ångrar? - Jag tror det


Isåfall vad?  -  Varit surare i år, jävla tonåring.



Har du skäm ut dig? - tyvärr så har jag väll det...


Har du ljugit för en vän? - Vita löngner säkert, inget stort, då är det inte äns riktiga vän.  

Har du gjort något dumt mot en vän? -  garvat lite när folk gjort bort sig


Har en vän gjort något dumt mot dig?  Ja



SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Södervikskolan

Har någon varit elak mot dig? - Yes säkert :P

Har du gjort något framsteg? -  höjde mig i några ämnen

Har du haft alla rätt på ett prov? - läxförhör, betygs prov no.

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja!

Har du förlorat en vän? - Förlort har jag väll inte men är inte lika tight som förut.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? No idea

Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej?

Har du ljugit för en bästavän? - Vit lögn? Typ som, att sara luktar illa sånna saker. men sara luktar mums!

Har du haft en relation med en vän? - Ja johan är min vän

Har du många killkompisar? - Ja det har jag väll,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0